Cumartesi, Mayıs 13, 2006

ben niye burdayım hala ya?
işim yok mu benim?
niktır ya,
bu konuşma sonsuza gider benceki, bu bir konuşma değil!

merak sürükleyen buralara beni,
hatta belki anlamlandıramadığım duygularım.
artık düşünmüyorum duyguları
sadece yaşıyorum ama sanırım o duyguların peşindeyim sürekli
nereye sürüklerlerse, ordayım.
şu an mesela burda olmak istemiyorum,
başka bir yerde olmam gerek ama nerde??
bilmiyorum.

tam bir günümü harcadım, 24 saat bu boru değil.
ne oluyor bana? kullanmadığım saatlerimin parasını kim verecek?
gidip sıraya girmek istiyorum, beklemeyi seviyorum.
ödül falan yok sonunda ya
beklemek ve bulaşık yıkamak iyi geliyor bünyeme
eskilerden biri başka şeylerde iyi gelir aslında ya,
sen bilmiyorsun demişti.
doğru demiş,
sokakta gezmek; insanlara bir vizörden bakarak 'an'ları anlamlandırmak;
bu da iyi geliyormuş bünyeme.

aslında belki de anlamdırmıyorum ben onları,
sadece
yitip giden o saniyeden iz olsun istiyorum elimde
sadece öyle bir anı.
bilmiyorum.
sadece
bunu yapmak istiyorum işte, başka bir şey değil.

ayşe'nin de dediği gibi bu konuşma sonsuza gider...:)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

democum benim seni çok seviyorum.

hani biz küçükken sırf bas bas sarkı sölemek için,ne oldugunu anlamadan söylerdik ya "bu da gelir bu da gecer ağlama" diye... bi an o geldi aklıma kardeş.