Cumartesi, Mayıs 13, 2006

alışılmadık şeyler yaşıyorum belki şu sıralar
ama nedense rahatsız etmiyor beni eskisi kadar bilinmezlik fln
yeterli boyutlara ulaşırsam sakin sakin yazıcam herşeyi
ama daha deil

beklemek sanırım alın yazım,
ne kadar deiştirmek istesem de olmuyor
ha bide mesela bunları neden buraya yazıyorum onu da bilmiyorum
sanırım ders çalışmamak için ve belki de hayatımda ilk defa sorumsuzluğuma kılıf uyduramamaktan rahatsızlık duymadığım için..
belki şimdi daha az acı çekiyorum bazı şeyleri daha az hissediyorum ama
mutluyum
evet evet bana tuhaf gelen bu; ilk defa mutluyum

yalnızlıktan korkmadan
denklanşöre basarken beğenilme derdine girmeden
kim ne dicek acaba diye düşünmeden
istediğimde yukarıdaki paragraftaki kadar çelişen cümleler kurabilerek
ve bunları anladığını sandığım dostlara sahip olarak yaşamak
mutlu olmama yetiyor
evet kendimi hale sevmiyorum ama olsun mutlu olmam için kendimi sevmem gerekmiyormuş
gerçekten öylemiymiş?
bilmiyorum
şimdilik bu bile yeter bana

daha düzgün şeyler yazabilmem için sanırım zamana ihtiyacım var
evet evet var!!

4 yorum:

demoo dedi ki...

teşekkür ederim
daima yanımda olduğun için:)
seni çok sevıyorum ben:)
ha bı de kusura bakmada hazırlıktayken su son gördüğüm burcuyu gösterselerdi bana; gülerdim onlara
sen mi değişmedin?????
hadeee ordan:)

tekrar teşekkürler

aysev dedi ki...

"Değişmeyen tek şey değişimin kendisidir."

Unknown dedi ki...

ooo wie geht's ayşecim...özledim valla seni...olaya son noktayı koymusuz bakıorm;)
ayy canım su arkadasın demet eğer beni davet edebilirse biz mezun olmadan gelip kalcam bigün(güya) bol bol muhabbet eder voleybol oynarız...
hadi bakalım auf wiedersen!

aysev dedi ki...

danke burcucum gut diyelim gut olsun:)son nokta koymak ne haddimize...valla gel bi ara da görüşelim,kapımız her daim açık.öptüm çok tschüs!