Pazar, Eylül 03, 2006

ne olucam ben?
dünyayı kurtaramıcam hiç,
vampir avlamıcam ya da.
ne olucam ben?
biyolog olup kansere çare
aids e düşman olamıcam
ne olucam ben?
fotograf çekip kendimi anlatmayı
yeni bir şeyler yaratmayı başaramıcam
ne olucam ben?
mutlu olucak mıyım?
sevilecek miyim?
kullanılmadan, yıpranmadan, salak gibi hissetmeden, yorulmadan, hayallerimi yıkmadan..
ne olucam ben?
ne olucam?
ne olupta 'kendi ayakları üzerinde duran' insan olucam?
benden bir bok olmıcak
bunu bilmek bununla yaşamak yaramıcak.
kendi ölümüme, dağılmama içiyorum,
yalnız olmayı çok seviyorum.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

demetcim,ah vay demetcim yıllar yıllar kovaladı hala aynı karamsarlık sendeki... baksana bi çevrene nedir bu hiçbişi beğenmeme ve hiçbişeyin yetmio hali...
bi bak ya söyle yılları süzgecinden geçir,kaç kişi çıkmıştık yola şimdi kaç kişiyiz,o kayıp gidenler şimdi nerelerdeler sen nerelerdesin.
zekasına, kişiliğine senelerce aşık olduğun adamlara bak bi ne kadar da gerinde kaldılar... dönsen göremeyeceğin kadar uzaktalar...
sende o kişilerde hatta hiç birimizde olmayan bir şey vardı o da "azim"... her şeye gögüs geren,kafa tutan,üstesinden gelen bir azim var sende. biz senin çalıskanlığını,imkansızları basardığını hep gördük demet...
sen azmin zaferisin,bugunun de öyle geleceğin de öyle olacak... tam da o "su bu olamayacağım" dediğin şeyleri olacaksın sen hem de sırf olmayacak dediğin için...ben buna eminim demet...ben senin en yakınındaki veya en derinindeki dostun olamayabilirim veya her an yanında senle beraber nefes alan bir dostun da olmayabilirim ama biz aynı toprakta büyüdük, fizana bile gitsen sen yine aynı sensin ve basarıcaksın o söylediğin şeyleri demetcim....
biz sadece sözlerle değil gözlerle de anlaştık senelerce ben bunu senin gözlerinde de gördüm,biliyorun;bak gör...
burcu 03.09.06 22.04

demoo dedi ki...

ne yapacağını bilmemek
neye kendini adıyacağını anlaymamak
mutlu olmanın önemli olduğunu kavradıktan sonra neden mutlu olacağını bilemeyecek kadar kendine yabancı olmak
itiyor beni karamsarlığa
karamsarlığımın nedenleri farklılaşsada evet hala karamsarım :(
seni sandığından daha çok seviyorum ben ve sandığından daha önemlisin benim için
yan yana olmamak önemli değil
anlaşıp, sevmek tüm mesele
her şeye sahip bu dostluk, kardeşlik..
sen daima beni anladın ben de seni daima dinledim.
iyi ki hep yanımdaydın, iyiki hep dostumdun, azim bittiğinde;
inanç azaldığında, umut bittiğinde sadece sen kaldın yanımda
bunun kategorisi yok
böyle bir şeyin düzeyide yok.
sadece seni çok seviyorum.
umudum benim.
inancım benim.
:)

Unknown dedi ki...

aklıma ne geldi biliomsn, hani bigün bnm yurttaki odamda,"belki bnm de mutluğuğu huzuru bulacağım yol bu yoldur diyordun",hatırladın mı? belki de birascık da olsa sana huzuru sağlayabilecek yolları biliyorsun da henüz görmek istemiyorsun,inatlaşıyorsun gibime geliyor.
ve ötesi, ben de seni çok seviyorum canım; sürekli dipdibe olmanın dostluğun tek tanımı olmadığını öğreneli yıllar oldu...
ama sanırım en iyisi iyi günde de kötü günde de beraber olmak...
şair der ya "umudu kesip de incinme sakın" diye sen de sakın ha incinme olur mu?
dilimde söylemekten tüy bitti görüşelim artık,bn ank.ya gidiorm bu hafta
burcu