Cumartesi, Ağustos 01, 2009

umrumda bile değil.
iletişim çabama ediyim!

aşık olduysam eğer şimdi, neden kalbim kırık?
olmayacağından mı?
söyleyemeyeceğimden mi?
mutsuzum dostum.
seneler sonra kalbim dımdımlamıyor, patlıyor
ve ben bu konuda hiçbir şey yapamıyorum!

tek başımayken üzgünüm.

seni, ya da sana benzeyen herhangi birini istiyorum.

içim daralıyor gene bak.
aşık olmayı bile beceremiyorum.

beni bilenler bilirler; iletişemem ben. sapsarı olurum. yutkunur, içimden konuşurum.
yalnız kaldığımızda bu yüzden sustum. susturamamaktan kendimi, korktum.

bağırmak istiyorum suratına! ne diyeceğimi bilmiyorum oysa.

sinirli misin? yorgun musun? benden hoşlanıyor musun? saçmasapan sorular ütülüyor beynimi. oysa susmak gerek. ya, ama, fakat'lar dinleyecek halde değilim. dağılıyorum. kaçmalıyım. senden uzağa. görmemeliyim bir süre seni. daralıyorum, özlüyor muyum seni?? çabalamalı mıyım?
gerçekten ne yapmalıyım?
kalbim dursun artık, patlayacak yoksa. ne çok duygu birikmiş içimde tanrım. hepsi birden mi çıkmalıydı içimden?

evet evet, ben aşık olmayı beceremiyorum.

Hiç yorum yok: